Peixes, amb CIA Ana Regis
Dv, 30 d'agost a Pati a les 23:30 h.

Sinopsi

Claudia, 47 anys d’edat, professora. Ha viscut envoltada de violència domèstica i moral al llarg de tota la seva vida. Un dia trenca l’ordre de les coses i trenca el cicle de la violència del qual forma part involuntàriament. Dramatúrgia basada en relats reals de dones violades. Claudia no és una estadística. Claudia és una conseqüència social.

Breu història del grup

Ana Regis va fundar la companyia Cínica a començaments dels anys noranta, havent estat nominada per al premi de millor actriu pels espectacles Catavento i Amor de Dom Perlimplim, tots dos amb la direcció de Juliol Maciel, actor i director del grup Galpão. El 2007 va fundar la companyia Bárbara, on va produir i va actuar a l’obra Productos: vestido-bandera-lápiz labial, dirigida per Rita Clemente i amb text d’Adélia Nicolete, en la qual també va ser nominada per al premi a millor actriu. La companyia Bárbara ha estat present en tres edicions de FIMPRO (Festival Internacional de Improvisación). Dramaturga en l’espectacle Por toda mi vida, dirigida per Eduardo Moreira. Peixes és el seu primer monòleg. El 2018 va guanyar el IV Premi Copasa-Sinparc en les categories de millor actriu i millor text. El 2018 Peixes va participar en el FIT BH 2018.

Lloc d’origen: Belo Horizonte (Brasil)
Durada: 50 min
Idioma: castellà