Presentació del núm. 50 de la revista "Àmbits de psicopedagogia", a càrrec del seu director Joan Serra Capallera, i conferència-conversa sobre els infants "hiper" i la resposta educativa a càrrec dels psicòlegs José Ramon Ubieto, Gràcia Compta i Lluís Espunya
Dc, 02 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Taula rodona

Infàncies “hiperactives”, “hipersexualitzades”, “hiperconnectades” i resposta educativa

José Ramon Ubieto, psicòleg clínic. Membre de l’Associació Mundial de Psicoanàlisi

Gràcia Compta Solà, directora de l’EAP del Pla de l’Estany

Lluís Espunya Danés, assessor Psicopedagògic EAP Gironès

Presentació del número 50 d’ÀMBITS

Àmbits del 2001 al 2019, 50 números

Joan Serra Capallera – Director d’Àmbits de Psicopedagogia

Àmbits de psicopedagogia i orientació és una revista especialitzada en temàtiques vinculades al desenvolupament i aprenentatge dels infants i joves.

Àmbits neix del 2001, fins el 2013 s'editava només en català i en format paper, i a partir d’aquell any en format digital i en català, castellà i anglès. El canvi va servir per facilitar l’accés als continguts –totalment gratuïts- i, alhora, internacionalitzar la revista.

A Àmbits hi han escrit alguns dels professionals de referència en els camps de la psicologia educativa, la psicopedagogia o la sociologia del nostre país com: César Coll, José Ramon Ubieto, Joan Subirats, David Bueno, Isabel Solé,..., i un llarg etcètera.

Aquest estiu, coincidint amb el número 50, s'ha editat un extens monogràfic sobre la urgència de repensar el funcionament dels infants i joves i la introducció de canvis significatius en els contextos educatius per adequar-los a les noves necessitats individuals i socials.