Presentació llibre "Ayúdame a mirar. La biblia del reportaje fotográfico" de Tino Soriano
Dj, 03 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

Tino Soriano, autor del llibre i fotògraf català de fotoperiodisme i viatges.

De la mà del mític Robert Capa, l’obra i miracles del qual en són el fil conductor, “Ayúdame a mirar” repassa els requisits que fan falta per aprendre a construir i compartir histories visuals. Consells, històries, inspiració, anàlisi, estratègia i coneixements fàcilment aplicables fan d'aquesta bíblia del reportatge gràfic "una obra de consulta amable, pràctica i entretinguda pels professionals, els aprenents i els curiosos" en paraules de Mariano López, director de la revista Viajar.

Una historia recent de la fotografia i a la vegada un manual pràctic replet d’innumerables anècdotes i basat en les lliçons dels grans mestres.

Tino Soriano és fotògraf de fotoperiodisme i viatges, professor i escriptor nascut a Barcelona. Col·labora en revistes tant nacionals com internacionals com El País Semanal, el Magazine de La Vanguardia, Paris Match, Los Angeles Times, Der Spiegel, etc. Entre els nombrosos reconeixements nacionals i internacionals, ha estat premiat per la UNESCO en varies ocasions i va rebre el prestigiós premi Lente de Plata Mexicà. També té quatre guardons Fotopres, Fotògraf Espanyol de l’Any Fujifilm 1995, NikonPro-2002, Canon-Europa, la distinció humanista “The Essence of Humanity” de Nova Zelanda i el trofeu més prestigiós del món, el World Press Photo, concedit el 1999 a la categoria d’Art. Des de 2001 és fotògraf de National Geographic Society.

ORGANITZA: Llibreria 22