Presentació del llibre "Assaig general d'una revolta. Les claus del procès català" de Francesc-Marc Álvaro
Dc, 09 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Francesc-Marc Álvaro, periodista, escriptor i professor de periodisme de la URL, analitza a fons l'origen històric, les causes, les circumstàncies especials i els protagonistes d'un esdeveniment de transcendència indubtable. Més enllà dels tòpics, les simplificacions i els titulars efímers, aquest assaig es dirigeix a lectors de tota ideologia i sensibilitat per subratllar la complexitat i els matisos d'un procés que continua obert i exigeix diàleg i imaginació política.