Conferència "El Messies, la culminació de Händel", amb Joan Vives
Dj, 05 de desembre a Auditori Viader a les 19:00 h.

Händel l'escriu després de tancar el pitjor moment de la seva trajectòria operística. L'èxit progressiu d'aquell oratori a Londres, va fer renéixer de les cendres el seu prestigi, portant-lo al final de la seva vida fins i tot a ser enterrat a l’abadia de Westminster amb tots els honors. La gran bellesa i personalitat de l'obra ha fet que no s’hagi deixat d’interpretar mai des de la seva estrena en un teatre desaparegut de Dublin el 1742.

Joan Vives Bellalta és flautista de bec, professor d'història de la música i divulgador musical.