ANUL·LADA: Conferència "La recuperació d'una embarcació centenària: el Pailebot Santa Eulàlia" amb Elvira Mata
Dm, 01 de setembre a Aula Magna a les 19:00 h.

Elvira Mata i Enrich és Directora del Museu Marítim de Barcelona i parlarà sobre el Projecte i recuperació del pailebot Santa Eulàlia.

El pailebot Santa Eulàlia és una embarcació especial que ha estat declarada com a Bé d’Interès Nacional per la Generalitat de Catalunya. La seva recuperació s’emmarca en l’àrea de treball de preservació de patrimoni marítim, i  una de les línies prioritàries de treball és la de la  preservació d’embarcacions històriques del Museu Marítim de Barcelona, sens dubte una de les col·leccions més singulars del museu.

HORA: 19h

LLOC: Aula Magna