AJORNAT - Conferència «Els vídeos de Bill Viola o la pregunta pel sentit» amb Rafel Argullol
Dll, 23 de març a Aula A a les 19:00 h.

ANUL·LAT, SI ÉS POSSIBLE, ES BUSCARÀ UNA NOVA DATA

Rafael Argullol és catedràtic d’estètica i teoria de les arts a la Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra. És autor de més d’una trentena de llibres de diferents àmbits literaris com la poesia, la novel·la i l’assaig. Ha rebut el Premi Nadal el 1993 per La razón del mal, el Premi Assaig del Fons de Cultura Econòmica el 2002 per Una educación sensorial i els premis Cálamo i Ciutat de Barcelona (2010) amb Visión desde el fondo del mar.

Com a professor ha impartit classes en universitats europees i americanes i ha fet conferències en ciutats d’Europa, Amèrica i Àsia. Ha col·laborat en mitjans de comunicació i ha treballat amb projectes teatrals i cinematogràfics, així com amb diversos pintors, arquitectes i músics.

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades

Activitat vinculada al Festival MOT de Literatura Girona-Olot 2020