Poetry Slam, coordinat per l’Associació Cultural Kerunta
Ds, 07 de març a Pati a les 12:00 h.

VERMUT POÈTIC

L’acte de cloenda del Festival volem que sigui una festa on tots puguem participar de la poesia oral i on reivindicar un lloc per a la poesia popular. Ho celebrarem amb un Poetry Slam a l’hora del vermut i, si el temps ens ho permet, a l’aire lliure. Es tracta d’una competició de poesia recitada en la qual els autors s’enfronten al públic, que ha de puntuar no només la paraula sinó també la interpretació i la posada en escena.

Poetes, estigueu atents a la convocatòria!

***

Pot presentar-se a la competició qualsevol persona major de 18 anys omplint aquest formulari abans del dia 5 de març. Cada participant ha de portar 4 poemes propis que s’han d’interpretar en un màxim de tres minuts, només amb la veu i el cos, el públic decideix qui passa a la següent ronda. Hi hauran premis pels finalistes i el guanyador.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Associació Cultural Kerunta

Les inscripcions per participar a la competició estan completes. Si ho desitgeu us podeu inscriure a la llista d'espera aquí, us enviarem un correu electrònic en el cas que algun participant hi renunciï.

Normativa de participació aquí.