Espectacle poètic "Els nois tutú" amb David Caño i Gerard Altaió
Dj, 13 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

ESPECTACLE POÈTIC

A mig camí de l’espectacle escènic i de la música noise, Els nois tutú duu la poesia al terreny del diàleg en directe entre dos poetes que han explorat durant anys la radicalitat dels llenguatges. Més enllà de la declamació i de l’oralitat, aquest és un espectacle visual i sonor on l’acció, el text, l’escriptura, el gest i la ironia s’agermanen. Passant per la performance, la manipulació d’imatges en viu, i la presència de diversos ginys i elements que generen el so al llarg de l’espectacle els poemes desfilen com ballarines nues alliberades dels seus tutús.

Gerard Altaió és artista del text. La seva obra explora els límits entre la paraula i la presència física més enllà del significat. De la poesia concreta a la semiòtica ha anat construint una obra experimental a mig camí de l’art conceptual i la literatura. Del 2000 al 2004 va dirigir la revista objectual El buit. La seva obra ha estat publicada a diverses revistes experimentals d’Europa i ha exposat en diverses col·leccions. Actualment dirigeix Sonhoras, un projecte editorial de poesia experimental.

David Caño ha publicat vuit llibres de poesia i ha realitzat centenars de recitals arreu dels Països Catalans, ja sigui en solitari o a partir d’espectacles musicals com el del grup musical Ovidi4. Ha actuat a diferents ciutats europees, com Zadar, Zagreb, Brno, Berlín, Brussel·les, París, Lió o Manheim. Col·labora en diverses publicacions. Ha estat guardonat amb els Jocs Florals de Barcelona l’any 2019.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Activitat gratuïta i de lliure accés fins a ocupar l'aforament indicat d'acord amb les caracterítiques de l'espai.