Entrega de premis del concurs "La Petita Biennal" i inauguració de l'exposició dels participants
Ds, 16 de novembre a Espai lúdic a les 11:00 h.

Amb l'objectiu que la Biennal d'Art de Girona arribi al públic familiar, i fomentar així entre els joves i infants el gust per l'art en totes les seves vessants; i coincidint amb la desena edició d'aquesta manifestació artística, es va convocar un concurs per trobar la imatge promocional de les activitats relacionades amb la Biennal que van dirigides a aquest segment de públic.

S'han rebut un total de 55 propostes de nens i nenes nascuts entre el 2008 i el 2011 d'arreu de les comarques gironines.

Durant l'acte s'entregarà als guanyadors Martí Ruiz i Guillem Badia un lot de productes escolars gentilesa de la papereria Stein Girona i una entrada doble pel Teatre Muncipal de Girona. També s'entregarà un detall a tots els participants.