Taller "Mestre Josep Viader", a càrrec de la Capella Polifònica de Girona
Dg, 08 de març a Auditori Viader a les 09:00 h.

Taller per cantaires, directors/res de cor, mestres i professors de música, en el que es descobriran algunes de les obres corals del Mestre Viader. Obres que fins ara havien romàs inèdites, accessibles només a través de còpies dels manuscrits.

De la mà del director de la Capella Polifònica de Girona, Martí Ferrer  i amb seus els cantaires els participants es podran emportar el volum publicat per la Capella Polifònica de Girona. Es tracta d’una antologia de més de 140 pàgines amb un total de 52 obres escrites pel Mestre.

Cal inscripció prèvia i l'objectiu és el de descobrir algunes de les millor obres corals del Mestre Viader de la mà de Martí Ferrer i Bosch, director de la Capella Polifònica de Girona i curador de l’edició del llibre que es farà entrega als inscrits.

CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA: polifonicadegirona@gmail.com

PREU INSCRIPCIó. 25 € / 15 € (membres ACCG)

MÉS INFORMACIÓ AQUÍ