«Filosofar des del més enllà: l’espiritisme a Catalunya» amb Alba Padrós
Dm, 27 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

«Filosofar des del més enllà: l’espiritisme a Catalunya», sobre Amalia Domingo i a càrrec d’Alba Padrós

A Catalunya, tenim una filòsofa que va morir el 1909 però que continua fent conferències a través de mèdiums. Una filòsofa que, a més, té una autobiografia post mortem, dictada des de l’infinit. Es tracta d’Amalia Domingo, una de les autores espiritistes més importants del món i instal·lada a Barcelona a finals del segle xix. Actualment, Domingo és molt reivindicada pels seguidors d’aquestes pràctiques, que van a visitar-la assíduament al cementiri de Montjuïc. I és que l’espiritisme es concep a si mateix com una ciència, hereva del positivisme: la ciència per contactar amb els morts i conèixer científicament què ens espera a l’altra vida.

Inscripció prèvia obligatòria

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona