NOVA DATA- «Un català a Mart! Alguns científics catalans que han creuat fronteres» amb Alba Padrós
Dll, 14 de desembre a Aula A a les 19:00 h.

«Un català a Mart! Alguns científics catalans que han creuat fronteres», sobre Odón de Buen, Josep Comas i Solà, Félix Martí Ibáñez i Joan Comas Camps, i a càrrec d’Alba Padrós

No és broma que a Mart podeu trobar un cràter dedicat a Josep Comas i Solà, l’astrònom més important de la història de Catalunya. Un cometa també porta el seu nom, ja que en va ser el descobridor. I, com ell, hi ha hagut molts científics catalans que han fet progressar la seva disciplina. Odón de Buen va ser un dels pares de l’oceanografia. Joan Comas Camps va ser un dels promotors de la condemna moral al racisme per part de la UNESCO l’any 1950. I Félix Martí Ibáñez, exiliat a Nova York, va ensenyar, va escriure i va publicar i dirigir, entre d’altres, la revista de medicina més prestigiosa del moment.

Inscripció prèvia obligatòria

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Es podrà seguir presencial i en línia

Enllaç: https://zoom.us/j/91822320107?pwd=akpBaFRGSjV2WlhoL1dkOW0vdXFRQT09