«L’anarquisme en femení: el feminisme llibertari a Catalunya» amb Alba Padrós
Dm, 24 de novembre a Aula A a les 19:00 h.

«L’anarquisme en femení: el feminisme llibertari a Catalunya», sobre Teresa Claramunt i Frederica Montseny, i a càrrec d’Alba Padrós

Catalunya ha tingut una forta i moderna tradició feminista. Però entre el munt de corrents que s’hi detecten, possiblement el més avançat és el llibertari. Figures tan potents com Teresa Claramunt, cofundadora de la primera societat feminista de Catalunya, o Frederica Montseny, líder sindicalista i primera ministra d’Europa, en són la prova. A totes elles els uneix l’anarquisme i la lluita obrera, i, per sobre de tot, el fet que van saber apartar les seves diferències per fer un front comú contra el patriarcat.

Inscripció prèvia obligatòria

Es podrà seguir també en línia

Enllaç a Zoom:

ID de la reunió: 959 2480 6884