Presentació del llibre "Chema Postigo. El hombre que hizo volar su corazón" de Jaume Figa
Dj, 16 de gener a Aula Magna a les 19:00 h.

Es tracta d'una biografia d'un pare de familia numerosa europea, situat l'any 2015. Chema Postigo va tenir 18 fills, tres dels quals van morir per una malaltia congènita. Al seu funeral, a la catedral del Mar de Barcelona, van assistir més de 3.500 persones, i tres quarts del mateix a Madrid, d'on era en Chema.

El periodista Jaume Figa Vaello ha escrit aquest llibre a partir de més de 130 entrevistes i 200 testimonis llegits.

La primera edició ha quedat pràcticament exhaurida en les dues primeres setmanes.

Organitza: Col·legi Bell-lloc del Pla