Concert amb Josep Maria Escalona (orgue)
Dj, 30 de gener a Auditori Viader a les 20:00 h.

Per poder aprovar l’assignatura d’instrument principal a cadascun dels sis cursos de grau professional, els deixebles s’han de preparar el que s’anomena «programa de mínims». El formen les composicions (obres, peces, estudis...) que, triades del programa general, obligatòriament hauran de treballar durant el curs.

Aquest concert presenta un programa de mínims d’un primer curs de grau professional d’orgue. La intenció és voler demostrar que, si s’ha assolit tocar correctament el programa de mínims, un alumne amb el primer d’orgue ja pot esdevenir concertista.