Conferència «La Pietat de Michelangelo o l'experiència humana de la mort (injusta)» amb Xavier Antich
Dll, 03 de febrer a Altres espais a les 19:00 h.

Xavier Antich és filòsof, escriptor i professor d’estètica a la Universitat de Girona. És president de la Fundació Antoni Tàpies. Ha estat professor de doctorat a l’Iberian Latin American Cultures Departament de la Universitat d’Stanford, a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona i a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna de la Universitat Ramon Llull. Les seves investigacions més recents estan centrades en els àmbits de l’estètica i l’art contemporanis, amb especial atenció a les teories sorgides en el marc posterior a 1967 i a les pràctiques artístiques dels darrers quaranta anys. És autor, entre d’altres, dels llibres El rostre de l’altre. Passeig filosòfic per l’obra d’Emmanuel Lévinas (Eliseu Climent Editor, 1993), Antoni Tàpies. Certeses sentides (Museu Nacional de Cracòvia i Institut Cervantes, 2000) i La voluntat de comprendre. Filosofia en minúscula (Arcàdia, 2016).

Lloc: Centre Cultural La Mercè

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. Places limitades