Conferència «Els límits de la representació: Las meninas de Velázquez» amb Imma Merino
Dll, 17 de febrer a Altres espais a les 19:00 h.

Imma Merino és periodista i crítica de cinema. Llicenciada en filosofia per la Universitat Autònoma de Barcelona i doctora en comunicació per la Universitat Pompeu Fabra amb la tesi doctoral Subjectivitat i autorepresentació en el cinema d’Agnès Varda. És professora d’història del cinema i anàlisi dels mitjans de comunicació a la Universitat de Girona i de documental de creació en el Màster en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis de la Universitat Pompeu Fabra. També exerceix com a crítica de cinema i periodista cultural a El Punt Diari i altres publicacions com el suplement «Cultura/s» de La Vanguardia o L’Avenç.

Lloc: Centre Cultural La Mercè

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades