Conferència «L’esperit català d’Antoni Tàpies. L’obra icònica» amb Carles Guerra
Dll, 09 de març a Aula A a les 19:00 h.

Carles Guerra és artista, crític d’art i curador independent. Els seus treballs giren al voltant dels usos que es fan de la imatge en el camp de l’educació, els mitjans de comunicació i l’art contemporani. Ha comissariat exposicions com «Art & Language in Practice» (Fundació Antoni Tàpies, 1999), «Deixar de fer una exposició. Perejaume» (MACBA, 1999) i «Després de la notícia. Documentals postmèdia» (CCCB, 2003). Ha col·laborat amb diferents revistes nacionals i internacionals i com a assessor editorial del suplement «Cultura/s» de La Vanguardia.

Va ser director de la Primavera Fotogràfica de Catalunya el 2004. Va dirigir La Virreina Centre de la Imatge de Barcelona (2009 – 2011) i va passar a ser conservador en cap del MACBA durant dos anys. Des de 2015 fins aquest gener ha estat el director de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloc: Casa de Cultura de Girona

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades