AJORNAT - Conferència «El Guernica de Pablo Picasso: denúncia i superació del mal» amb Jessica Jacques
Dll, 16 de març a Aula A a les 19:00 h.

ANUL·LAT, SI ÉS POSSIBLE, ES BUSCARÀ UNA NOVA DATA

Jessica Jacques és professora titular d’estètica i teoria de les arts a la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciada en filosofia i en història de l’art, doctora amb una tesi sobre l’estètica kantiana que va finalitzar a l’École Normale Supérieure de Paris. Ha estat professora invitada a l’École Pratique des Hautes Études (París), el Massachussets Institute of Technology (MIT) i la Universitat de Rouen. És directora de la revista electrònica d’estètica i de teoria de les arts Disturbios.

La seva investigació està dedicada a l’estètica kantiana i neokantiana, a la història del vocabulari estètic, a Picasso, a l’estètica de les pràctiques performatives (especialment de la cuina) i a la investigació artística. Entre les seves publicacions es troben La estética del románico y el gótico (2003) i Picasso en Gósol: un verano para la modernidad (2007).

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de l'Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona

Ho coordina: Cristina Masanés

Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat. places limitades

Activitat vinculada al Festival MOT de Literatura Girona-Olot 2020