Presentació de Nun, de Carles Viarnés (piano)
Dv, 20 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Què hi havia abans de la creació? Segons els antics egipcis, un oceà inconcret que rebia el nom de Nun. La mateixa paraula es traduiria a l’esperanto com Ara. Un i altre concepte remeten al pas del temps, element central del nou disc (el quart) del pianista i compositor Carles Viarnès, una col·lecció de peces íntimes i evocadores que transporten a dimensions ignotes. Nun és un disc de cocció lenta, gestat en un procés meticulós des del 2015 fins avui. Compost, arranjat i interpretat pel propi Viarnès, que dona vida a cada instrument i a cada so.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades  i a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.

*Les entrades comprades pel 3 d'abril (la data prèvia a l’ajornament) seran vàlides pel 20 de novembre sense haver de fer cap canvi ni gestió. En el cas de no poder assistir a la nova data es retorna l’import enviant un correu a info@casadecultura.org.