Presentació de Nun, de Carles Viarnès (piano)
Dv, 20 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Què hi havia abans de la creació? Segons els antics egipcis, un oceà inconcret que rebia el nom de Nun. La mateixa paraula es traduiria a l’esperanto com Ara. Un i altre concepte remeten al pas del temps, element central del nou disc (el quart) del pianista i compositor Carles Viarnès, una col·lecció de peces íntimes i evocadores que transporten a dimensions ignotes. Nun és un disc de cocció lenta, gestat en un procés meticulós des del 2015 fins avui. Compost, arranjat i interpretat pel propi Viarnès, que dona vida a cada instrument i a cada so.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No hi haurà venda d'entrades abans de l'inici del concert.
  • No es retorna l'import de l'entrada.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aformaents en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als aforaments dels espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.

*Les entrades comprades pel 3 d'abril (la data prèvia a l’ajornament) seran vàlides pel 20 de novembre sense haver de fer cap canvi ni gestió. En el cas de no poder assistir a la nova data es retorna l’import enviant un correu a info@casadecultura.org.