Miquel González (orgue) i Helio Garcia (trompeta)
Dv, 15 de gener a Auditori Viader a les 20:00 h.

Clàssica

L’organista Miquel González i el trompetista Helio García presenten un recorregut a través de grans compositors de la música barroca. El concert s’obrirà amb la música del compositor italià Pietro Baldassare. El programa també inclou obres de Bach i Telemann, dos grans compositors alemanys del barroc amb una extensíssima obra, i la música de Torelli, violinista i compositor italià, destacat per la seva músic per a instruments d’arc i trompeta. Miquel González és actualment professor d’orgue al Conservatori de Música de Lleida, organista en diverses parròquies i organitzador del Festival d’Orgues de Ponent i del Pirineu. Al llarg de la seva trajectòria ha estat reconegut amb diversos premis, ha enregistrat per a segells discogràfics com Discos Abadia de Montserrat i és autor del llibre Els orgues de les comarques de Lleida i del Principat d’Andorra. En aquesta ocasió l’acompanyarà el trompetista valencià Helio García, membre fundador del quintet de metall Lleida Brass Quintet, del grup Sporadik Brass i de la Banda Simfònica Unió Musical de Lleida.

Pietro BALDASSARE (1683-1768)

Concert en Fa Major

Allegro - Grave - Allegro

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750)

Preludi en Mi Major  BWV 566  **

[Preludi] - Fuga - [Recitatiu] - Fuga

GIUSEPPE TORELLI (1658-1709)

Concert en Re Major

Allegro – Adagio – Presto – Adagio – Allegro

JOHANN SEBASTIAN BACH

Ària “Schafe können sicher weiden” (de la cantata BWV 208, transcrita per A. Isoir)  **

Fantasia i fuga en sol menor  BWV 542  **

GEORG PHILIPP TELEMANN (1681-1767)

Sonata de concert  TWV 41

Moderato e grazioso – Largo – Vivace

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades i a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.
  • Només s'acceptarà pagament amb targeta.