Concert "Potser... la més maca melodia del món", amb Esteve Zulet (flauta travessera) i Maria Gibert (arpa)
Dj, 16 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Amb un títol molt suggeridor, el concert proposa un programa dissenyat a base de peces curtes, fàcils d'escoltar, especialment pensades per a l'alumnat del centre. Mitjançant el discurs d'una simple melodia, el programa prioritza el plaer del cor i estimula la imaginació interpretativa a través d'obres de Bach, Mozart, Fauré, Bizet, Debussy, Donizzeti, Rabel, Ibert.

Durada del concert: 60 minuts

ENTRADA: gratuïta (aforament limitat)

ORGANTIZA: Conservatori de Música de Girona