Presentació del llibre «Va de vida. Lo mejor del camino es compartirlo», d’Eduard Sala
Dm, 03 de març a Aula A a les 19:00 h.

Va de vida. Lo major del camino es compartirlo, obra guanyadora de la cinquena edició del premi literari Feel Good de La Caixa, és un llibre d'aprenentatges i de preguntes que sorgeixen d'acompanyar persones en situació d'extrema vulnerabilitat, a les quals els ha tocat viure a la cara menys amable del món, amb el vent en contra, la motxilla pesada i les portes tancades.

Eduard Sala és responsable de l’Àrea Social de Càritas Diocesana de Barcelona.

Ho organitza: Llibreria Empúries