Espectacle de circ “Qui cu qui què quina”, de la cia. Nom provisional
Dc, 02 de setembre a Pati a les 19:00 h.

Circ amb perxa xinesa i bicicleta acrobàtica.

Dues persones han de compartir un sol espai per poder continuar amb el seu viatge. Estan condemnades a donar voltes i més voltes en un cercle infinit fins que no trobin la manera de compenetrar-se. Però el xoc dels seus universos individuals crearà un món ple d’absurditats i les respostes mai són senzilles quan es tracta de trobar un punt mig.

Directora: Anna Pascual

Intèrprets: Joan Pallàs i Eva Camps.

ENTRADA: 3 €

VENDA D'ENTRADES (3 €, preu único gratuïta amb el Passaport de la Petita Casa de Cultura

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No hi haurà venda d'entrades abans de l'inici del concert.

D’acord amb les mesures de seguretat, els nuclis familiars i unitats de convivència podreu seure junts sempre que compreu totes les entrades juntes amb una sola operació. Es podran comprar d’entre 1 a 5 entrades alhora. La Casa de Cultura adjudicarà les places per ordre cronològic de compra. Les persones que comprin primer ocuparan les cadires més properes a l’escenari. Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.