Giuseppe Continenza i Maurizio di Fulvio
Dj, 23 de juliol a Pati a les 20:00 h.

Jazz llatí i cançons pop

Aquest concert, mitjançant combinacions originals, presenta una elegant i atractiva interpretació de "choro brasileiro" i "latin jazz" i alhora una execució eclèctica de "cançons pop". Giuseppe Continenza es considerat com un dels millors guitarristes de jazz de Itàlia i Maurizio di Fulvio desenvolupa una amplia carrera com a concertista i compositor, barrejant elements de la clàssica i el jazz.

Giuseppe Continenza nascut a Torí, viu i ensenya guitarra jazz a Pescara a la “L. D'Annunzio ". Després de llicenciar-se al Musicians Institute de Hollywood, California, va realitzar prestigioses col·laboracions al costat de Joe Diorio, Martin Taylor, Jimmy Bruno, Jack Wilkins, Gene Bertoncini, Gary Willis i d’altres i l’any 2000 amb el mític guitarrista Bireli Lagrene amb qui encara col·labora. Diverses portades de revistes internacionals han estat dedicades al duet Lagrène / Continenza, incloses les importants revistes americanes Jazz Guitar Today i Just Jazz Guitar.

Maurizio Di Fulvio, guitarrista-compositor de Pescara, format principalment amb J. Bream, A. Carlevaro, J. Scofield i P. Metheny, ha obtingut nombrosos premis i reconeixements i ha estat professor de guitarra als conservatoris italians de Foggia, Verona, Mòdena. i Pàdua. Membre del jurat dels més prestigiosos concursos de guitarra, realitza classes magistrals a universitats i institucions musicals de diferents països sobre literatura de guitarra tradicional i sobre l'ús de la guitarra clàssica en el jazz. Té una brillant carrera de concerts a escala mundial com a solista i amb diverses formacions, tocant a importants festivals al costat dels músics més autoritzats, amb testimonis lloables del públic i de la crítica.

George Gershwin                            Summertime

Sting                                                Fragile

Jerome Kosma                                Autumn leaves

Astor Piazzolla                                Libertango