ANUL·LADA. Pangea. Pintures de Jaume Mach
Altres espais a les 10:00 els dies 01, 02, 05, 06, 07, 08, 09, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23 de juliol

A Jaume Mach li agrada dir que la seva pintura és esotèrica i carregada de simbolisme. Els seus treballs desprenen una actitud personal preocupada per la percepció i representació d’una realitat que transcendeix la dimensió física del món dels objectes.

En les seves pintures utilitza el color d’una manera molt liquada i treballa sovint amb la pressió de l’aire més que la del pinzell, de manera que dóna una sensació molt etèria,  lleugera, que li permet expressar temes o idees carregades d’espiritualitat.

PANGEA (tota la terra) és la conseqüencia de la reserca constant de l’artista Jaume Mach entorn els orígens. La seva dedicació a l’estudi de l’art i la ciència l’ha fet concloure que la configuració actual i remota dels continents del nostre planeta es pot explicar a partir d’un joc de línies i pressions que configuren un conjunt geomètricament complex i plàsticament potent i fèrtil.

Guiat per aquesta passió de conèixer, i també per la seva imaginació, Mach ha transformat els xocs de forces, la deriva de continents, els cataclismes transformadors del cosmos, en un joc de línies i formes que es tradueixen en cossos geomètrics que representen blocs en evolució constant i que acaben configurant un nou cosmos.

LLOC: Sala d'exposicions de la primera planta

HORARI: De dilluns a divendres de 10 a 20 h (festius tancat)

ORGAINTZA: Jaume Mach amb el suport de la Casa de Cultura

Més informació de l'artista