Taller “Les dimensions del color. Introducció a l’art urbà”, a càrrec Rice
Dj, 24 de setembre a Pati a les 17:30 h.

Què signifiquen els colors per nosaltres, emocionalment, simbòlicament i físicament? A través de la tècnica de l’stencil, un tipus de decoració que es fa a partir d’un patró o dibuix tallat. Aprendrem a fer les nostres pròpies plantilles que ens serviran per pintar i crear  el nostre primer graffiti.

Edats: de 6 a 12 anys

Inscripció gratuïta obligatòria

*Per tal de complir amb les mesures de seguretat el taller tindrà lloc a l'aire lliure, amb un grup reduït. La mascareta és obligatòria a tot el centre.