Presentació del llibre "1 dia d'octubre i 2 poemes. Al servei d'aquest poble" de Josep Rull
Dj, 16 de juliol a Aula Magna a les 20:00 h.

Hi participaran: Marta Madrenas, Pere Saló, Meritxell Lluís, Vicenç Villatoro i l'HC Damià Calvet.

1 dia d'octubre i 2 poemes és un llibre profundament humà i serè escrit en unes condicions de gran intensitat emocional i política de l'autor. Josep Rull hi desgrana les hores, les experiències, les reflexions, les amistats, les decepcions, les esperances i, sobretot, les seves profundes conviccions nacional i el seu insobornable compromís nacional al servei de Catalunya.

Organitza: Símbol Editors i Fundació Llibreria Les Voltes