«Titans de les dades i nova normalitat» amb Paloma Llaneza
Dc, 07 d'octubre a Aula A a les 19:30 h.

La pandèmia de la COVID-19 ha revifat el fals debat entre seguretat i privacitat, ja que ha donat elements de control als estats sobre els seus ciutadans. L’ús intensiu de les tecnologies, el control de la mobilitat (que ha quedat evidenciat per les dades que han facilitat Google i l’Instituto Nacional de Estadística), o la por a emmalaltir o a perdre la feina ens han col·locat a tots en l’escenari perfecte del segrest amigdalar, en la immobilitat i en l’ús granular de dades personals. Analitzar d’on venim i quins poden ser els escenaris futurs ens ajudarà a guanyar la perspectiva necessària per a la gestió dels nostres dispositius.

Paloma Llaneza és advocada, experta en ciberseguretat, creadora del Consent Commons (www.consentcommons.com) i autora de Datanomics (Deusta, 2019)

*Foto: Julián Fallas

Inscripció gratuïta obligatòria