VIRTUAL - Sostenibilitat amb Llorenç Puig
Dc, 02 de desembre a Aula Magna a les 19:30 h.

La cooperació és l’eina bàsica per predir un futur sostenible. L’escenari futur, per ser sostenible, té en els valors de la solidaritat, el respecte al nostre hàbitat i el suport mutu els seus grans arguments. Si fem aquesta transició serà possible construir una societat més justa i sostenible.

Per motius aliens a l'organització, el ponent que havia de presentar la xerrada no podrà ser-hi i ens acompanyarà Llorenç Puig.

Llorenç Puig és jesuïta, doctor en ciències físiques i llicenciat en teologia. Professor d'ètica a l'IQS (Institut Químic de Sarrià), i membre del Seminari d'Ètica i Sostenibilitat de Cristianisme i Justícia.

Inscripció prèvia obligatòria

Ho dirigeix: Juan Jesús Aznar

Enllaç al Zoom: https://zoom.us/j/94071744603?pwd=R2hNN0RSL0xlSm5Zd3pBUXI3QnFyUT09

ID de la reunió: 940 7174 4603