Hora del conte "L'estel de Nadal", amb Pepa Contes
Dll, 14 de desembre a Sala de lectura a les 18:00 h.

La combinació de màgia i tradició ens farceix la memòria i l'enginy amb històries tendres, divertides i encisadores que reuneixen grans i xics per celebrar plegats l'alegria del Nadal. Us explicarem contes de Nadal amb tots els ets i uts, i no patiu, que no hi faltaran ni el tió ni els Reis d'Orient. Quan la natura ens brinda més foscor, una espurna ens toca el cor i ens convida a la festa per il·luminar de nou la terra amb l'esperança renovada que la pau pot, per fi, arribar.

Adreçat a famílies i infants a partir de 3 anys.

HO ORGANITZA: Biblioteques de Girona