Hora del conte "Històries amb misteri", amb Albert Quintana
Dll, 02 de novembre a Sala de lectura a les 18:00 h.

A alguns contes s'hi amaguen històries misterioses i sorprenents, que son capaces de captar l'atenció de les orelles més curioses. I a on les podem trobar? Aquestes històries les haurem d'anar a buscar a les profunditats dels contes populars. I com ho sabrem que son històries amb misteri? Doncs, perquè ens farà una mica de formigueig a la panxa. I, en algun moment, se'ns dibuixarà un somriure nerviós als llavis. Però ,no patiu, que segur que ens faran passar una bona estona.

Adreçat a famílies i infants a partir de 3 anys

HO ORGANITZA: Biblioteques de Girona