Presentació de l'audiovisual sobre Domènec Fita "Endinsar-se dins l'obra, confonde-s'hi"
Dc, 21 d'octubre a Auditori Viader a les 19:00 h.
Dc, 28 d'octubre a Auditori Viader a les 19:00 h.

Domènec Fita/ Catedral de Girona “endinsar-se dins l’obra, confondre-s’hi”
El documental mostra la gran diversitat d'estils plàstics que Fita ha experimentat, investigat i desenvolupat entorn d'un mateix tema, La Catedral de Girona, que serà, doncs, el plató de complaença, d'anàlisi i experimentació plàstica.
Veurem com es planta sobre el lloc per tal de fer estudis globals i parcials sempre objectivament, també com s’alimenta de la realitat per a potenciar la creativitat, la gran majoria dels dibuixos són pistes per a obres posteriors, i alhora són obres en elles mateixes. El procés creatiu de Domènec Fita va des de l’observació i l’estudi de l'espai fins a l’experimentació artística de l’atzar, la ironia, el joc de trencament, el tall, les matèries, les contradiccions, l’ordre i el desordre, la llibertat i la fidelitat.

Aforament segons normativa COVID-19. Les places es reservaran segons ordre d'inscripció aquí.

DIES: 21 i 28 d'octubre de 2020

HORES:  passis a les 19h i a les 20h

LLOC: Auditori Josep Viader Casa de Cultura de Girona

ORGANITZA: Fundació Fita

En funció de l'aforament i la previsió de públic l'organització es reserva el dret de modificar les sessions.