EN LÍNIA. Taller amb l'artista... Quim Corominas
Dj, 19 de novembre a Aula Seminari a les 17:45 h.

Creem una pop-up!

VIRTUAL

L’artista pintor Quim Corominas (Sarrià de Ter, 1951), de formació bàsicament autodidacta, ha combinat durant anys la creació visual amb la docència artística i aprofitant aquesta faceta de professor el convidem a fer un taller per la Petita Casa de Cultura.

A través de cartró, cartolines, paper de seda, ceres, retoladors,... i seguint la tècnica del collage crearem un pop-up! Es tracta d'una pàgina tridimencional, una postal o una part d'un llibre que al obrir-la sobresurt algun element construit amb paper.

Corominas és un artista multidisciplinari i versàtil, treballa la pintura, sobretot gestual i utilitzant una àmplia gamma cromàtica de colors purs, entre els quals destaquen el blau i el vermell, també l’obra gràfica, els llibres d’artista, les escultures de paper o els collages en què aprofita diversos materials quotidians com capses de cartró, retalls, ... i també és un gran col·leccionista de llibres movibles i joguines de paper de diferents formats.

Edat recomanada: de 7 a 12 anys

Inscripció gratuïta obligatòria

Instruccions: l'activitat es realitzarà a través de la plataforma ZOOM. Els inscrits rebran les instruccions per accedir-hi el mateix dia del taller.