ANUL·LAT. Taller amb l'artista... Quim Corominas
Dc, 04 de novembre a Aula Seminari a les 17:30 h.

*Degut a les noves mesures sanitàries aplicades la Casa de Cultura ha anul·lat aquesta activitat.

Creem una escultura!

L’artista pintor Quim Corominas (Sarrià de Ter, 1951), de formació bàsicament autodidacta, ha combinat durant anys la creació visual amb la docència artística i aprofitant aquesta faceta de professor el convidem a fer un taller per la Petita Casa de Cultura.

Farem una visita a l’exposició Quim Corominas 50 anys d’art  i ens fixarem amb les escultures per després crear la nostra! Un super-heroi? Un animal imaginari?  A través de cartró, cartolines, paper de seda, ceres, retoladors,... i seguint la tècnica del collage crearem un personatge inventat.

Corominas és un artista multidisciplinari i versàtil, treballa la pintura, sobretot gestual i utilitzant una àmplia gamma cromàtica de colors purs, entre els quals destaquen el blau i el vermell, també l’obra gràfica, els llibres d’artista, les escultures de paper o els collages en què aprofita diversos materials quotidians com capses de cartró, retalls, ... i també és un gran col·leccionista de llibres movibles i joguines de paper de diferents formats.

Edat recomanada: de 7 a 12 anys

Inscripció gratuïta obligatòria