Inauguració de l'exposició "Català il·lustrat"
Dj, 03 de desembre a Aula Seminari a les 18:00 h.

El Català il·lustrat té el repte d’impulsar les frases fetes populars per fer-les més atractives, conegudes i intentar que puguem tornar- les a utilitzar amb més naturalitat! Es tracta d’un projecte de la Marta Montenegro amb l’objectiu de reivindicar l’ús de la llengua popular i tradicional a través del disseny.

L’exposició està formada per més de trenta il·lustracions minimalistes que representen frases fetes de la llengua catalana. Aquesta mostra  convida al visitant a participar a través d’un concurs per endevinar quines són les frases fetes que s’amaguen darrere els dissenys exposats.

Marta Montenegro és una dissenyadora gràfica gironina, amb inquietud pels projectes creatius i les propostes properes.  Amb  l’exposició “Català il·lustrat” vol reivindicar l’ús de la llengua popular i tradicional a través del disseny.

El projecte es va estrenar al centre cívic de Porqueres però ara es produeix de nou per la Casa de Cultura de Girona amb la idea de mostrar-se a altres municipis del territori.

INAUGURACIÓ: 10?? de desembre de 2020

HORA: 18 h??

LLOC: Aula A (Primera planta Casa de Cultura)