AJORNADA!!! Projecció íntegra de l’òpera «Don Giovanni» de Mozart
Dj, 05 de novembre a Aula Magna a les 17:30 h.

L'acte queda ajornat fins a nou avís. Disculpin les molèsties.

Es projectarà l’òpera per facilitar el seu visionat en un moment en què les condicions de la pandèmia estan dificultant o impedint l’accés a la representació en viu.

Es podrà veure la versió cinematogràfica de l'òpera dirigida pel cineasta Joseph Losey i estrenada el 1979. Va ser filmada en escenaris naturals. La música, dirigida per Lorin Maazel, és fidel a l’obra de Mozart i amb cantants de primera fila com Ruggero Raimondi, José van Dam, Kiri Te Kanava i Teresa Berganza, entre d’altres. Si no es pogués disposar de la versió de Losey a temps, es projectaria la versió del MET de l’any 2000, protagonitzada per Byrn Terfel i dirigida per James Levine.

ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona

DURADA APROXIMADA: Tres hores i quant (inclosa una pausa de 10 minuts entre els dos actes

La sessió és GRATUÏTA però amb aforament limitat. Cal realitzar INSCRIPCIÓ PRÈVIA en el següent enllaç: https://forms.gle/aCWLiXT2Wt1t6M2s7