Inauguració de l'exposició "Identitats vàlides"
Dm, 02 de març a Aula A a les 12:00 h.

El projecte fotogràfic «Identitats vàlides», d'Isaac Flores,  és el dinovè Premi Joves Fotògraf(e)s que la Diputació de Girona, per mitjà d'INSPAI, Centre de la Imatge, ha escollit com a guanyador de l' edició del 2021.

«Identitats vàlides» es una mostra de l'obra fotogràfica d'Isaac Flores sobre l'escena queer de Barcelona. Està configurada per imatges que van de l'any 2018 al 2020, centrades en l'art del drag, el transformisme i la dissidència sexual.

Segons l'autor, «Identitats vàlides» busca ser una denúncia i un toc d'atenció contra la intolerància i l'odi a què estan sotmeses les persones del col·lectiu LGTBIQ+ per la seva manera de ser, d'estimar i d'expressar-se.

La proposta expositiva seleccionada es presenta a la Casa de Cultura de Girona dirant el mes de març de 2021 i passarà després a formar part del programa d'exposicions itinerants de la Diputació, de manera que es podrà veure a diferents municipis de la demarcació. Així mateix, se n'editarà un catàleg.

A banda, l'exposició farà estada al Festival Off de Perpinyà, al FineArt d'Igualada, al Festival Imaginària de Castelló de la Plana i al Festival Mirades, de Torroella de Montgrí, entre d'altres.

HORA: 12 h

LLOC: Aula A (1r pis Casa de Cultura)

ORGANITZA: INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona