ANUL·LADA: Visita guiada a l'exposició "Corominas, 50 anys d'art"
Ds, 28 de novembre a Sales d'exposicions (PB A) a les 12:00 h.

Quim Corominas (Sarrià de Ter, 1951), de formació autodidacta, ha combinat durant anys la creació visual i la docència artística a Girona. El seu treball creatiu abasta pintura, cartells, obra gràfica i llibres artístics.

La Casa de Cultura de Girona juntament amb la Fundació Fita fan un recorregut compartimentat per més de mig segle per les invencions sobre tela i sobre paper de l'artista Quim Corominas.

Proposem una visita a la mostra conduida pel comissari Sebastià Goday i el mateix artista. Es farà un recorregut per les sales d’exposicions de la planta baixa de la Casa de Cultura, per la segona planta i dins la Fundació Fita.

HORA: 12 h

LLOC: Sala d'exposicions (planta baixa)

Cal inscripció prèvia obligatòria. Places limitades.