ANUL·LAT. Visita i taller amb la dissenyadora...Marta Montenegro
Dm, 22 de desembre a Altres espais a les 11:00 h.

ANUL·LAT

D'acord amb la RESOLUCIÓ SLT/3354/2020, de 19 de desembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya ens veiem obligats a anul·lar la Visita i taller amb la dissenyadora... Marta Montenegro programat per dimarts 22 de desembre.

El Català il·lustrat té el repte d’impulsar les frases fetes populars per fer-les més atractives, conegudes i intentar que poguem tornar- les a utilitzar amb més naturalitat! Es tracta d’un projecte de la Marta Montenegro amb l’objectiu de reivindicar l’ús de la llengua popular i tradicional a través del disseny. L’exposició està formada per més de trenta il·lustracions minimalistes que representen frases fetes de la llengua catalana.

El taller familiar té l’objectiu de treballar les frases fetes i la creativitat amb els infants. S’explicaran curiositats de les frases, s’ensenyarà el procés creatiu i es posarà a la pràctica creant un cartell, i per últim provarem d’endevinar algun dels dissenys exposats.

Activitat recomanada a partir de 8 anys.

DIA i HORA: dimarts 22 de desembre a les 11 h i a les 12.15 h

LLOC: primera planta de la Casa de Cultura

Inscripció prèvia obligatòria (places limitades)