Concert «Contra les cordes. Paraules, guitarra i renou», amb Gemma Tona (paraula) i Míriam Franch (guitarra)
Ds, 27 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

Fa set vides que la Gemma i la Míriam treballen juntes. Contra les cordes és un dels seus alter ego: pretenen acorralar poesia i narrativa catalanes per fer-les ressonar sobre música original. A quin autor o autora posaran contra les cordes?

Gemma Tona. De la família de filòlogues. Està lligada al món de les arts escèniques i l’ensenyament, i és vocalista en actiu de la banda de rock The Holy Sinners.

Míriam Franch. De la família de les músiques. Té una llarga trajectòria com a guitarrista de música de cambra amb el duo Rubio Franch i és membre destacada de l’Orquestra de Guitarres de Barcelona. Guitarrista i baixista de música moderna.

Per a assistir presencialment cal la inscripció prèvia.

La sessió es podrà seguir en línia en aquest enllaç

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Hi col·labora: Institució de les Lletres Catalanes