Concert «Bestiari», amb Carles Belda (veu i acordió), Gemma Abrié (veu i contrabaix) i Manu Sabaté (gralla i clarinet)
Dg, 28 de febrer a Auditori Viader a les 18:00 h.

Bestiari és una proposta musical i poètica que neix d’un llibre-disc que mostra 22 poemes de Josep Carner musicats pel compositor i pianista Joan Díaz, i és la tercera producció de la formació musical NewCat. En el format que es presenta es pot gaudir de les veus solistes de Carles Belda i Gemma Abrié, amb la col·laboració especial del multiinstrumentalista Manu Sabaté. La iniciativa s’emmarca en les commemoracions del cinquantè aniversari de la mort de Josep Carner (2020-2021).

A la pàgina web del projecte, a més, hi ha tot el contingut d’accés lliure, un play along per a infants o adults i partitures per poder cantar o tocar amb la música. En el disc, que es troba a Spotify, hi han col·laborat diversos cantants ,com Roger Mas, Gemma Humet, Marc Parrot, Carles Belda, Joana Comila, Gemma Abrié, etc. I el llibre-disc ha estat il·lustrat per exalumnes de l’Escola Massana, becats per NewCat i comissariats pel reconegut il·lustrador Arnal Ballester.

El Bestiari de Josep Carner va ser publicat l’any 1964 poc abans de la mort del poeta. El poemari, a més de la caricaturització d’animals per mitjà de la tendresa i la broma, va més enllà: conté una reflexió sobre la condició humana.

Per a assistir presencialment cal la inscripció prèvia.

La sessió es podrà seguir en línia en directe en aquest enllaç.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Hi col·labora: Institució de les Lletres Catalanes