Instal·lació «Intèrfon poètic»
Altres espais a les 10:00 els dies 03, 04, 05, 06, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 de febrer

Durant tot el mes de febrer s'ha instal·lat al vestíbul de la Casa de Cultura un intèrfon poètic. Es tracta del clàssic aparell de les porteries en el qual a cada botó s’amaga un poema. Amb aquesta instal·lació es vol reivindicar la presència de la poesia en qualsevol lloc i en qualsevol moment.

En total són nou poemes dels autors Víctor Català, Rosalía de Castro, Felícia Fuster, Emily Dickinson, Blai Bonet, Joan Maragall, Alejandra Pizarnik, César Vallejo i Paul Celan.

L’intèrfon poètic és una cessió del programa Barcelona Ciutat de la Literatura de la UNESCO que pren com a model una iniciativa de Cracòvia. L’aparell arriba per primera vegada a Girona després d’haver-se instal·lat a L’(H)original durant el Barcelona Poesia del 2019, a la seu de la Fundació Joan Brossa, amb motiu de la celebració de l’any de l’artista, i a Terrassa durant el festival de poesia Elixir el 2020.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Hi col·labora: Barcelona Ciutat de la Literatura de la UNESCO i Institució de les Lletres Catalanes