VIRTUAL - Conferència «El Guernica de Pablo Picasso: denúncia i superació del mal», amb Jèssica Jaques
Dll, 08 de març a Espai virtual a les 19:00 h.

Emblema del segle xx, el quadre de Picasso sobre el bombardeig feixista a la ciutat basca de Guernica desplega amb tota la intensitat la problemàtica del mal o allò que ens allunya de l’ideal d’humanitat. Una reflexió necessària.

Jèssica Jaques Pi és doctora en filosofia, i exerceix com a professora d’estètica i teoria de les arts de la Universitat Autònoma de Barcelona. Col·labora amb institucions com el Museu Picasso de Barcelona. És autora de nombrosos estudis i col·loquis sobre l’obra picassiana, i ha traduït textos de Kant o Jean-Luc Nancy, entre d’altres autors.

Podeu demanar la conferència virtual enviant un mail a divulgacio@casadecultura.cat

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitats de Girona. Centre Cultural La Mercè i Casa de Cultura de Girona

Comissària del cicle: Cristina Masanés