Conferència sobre el llibre "El Ter. Dits i fets del transvasament"
Dc, 13 de gener a Aula Magna a les 19:00 h.

Conferència a càrrec de Joan Gaya, enginyer industrial, analitzarà els continguts del seu llibre sobre el transvasament del riu Ter.

El transvasament del Ter es va fer en plena dictadura, sense oposició possible, amb promeses incomplertes i amb un ús extralimitat del riu. L’adveniment de la democràcia hi va posar algun pal·liatiu, però encara avui no s’ha trobat la manera d’equilibrar les càrregues hidràuliques que pesen sobre cada territori. Catalunya viu una certa tranquil·litat hídrica que es recolza en l’abús d’un riu, que encara avui suporta greus riscs d’inundació, sense cap compensació ni l’ajut d’un cirineu que l’alleugereixi de la pesada càrrega que sosté.

Organitza: Amics del Museu d'Art de Girona

Activitat gratuïta. IMPRESCINDIBLE RESERVA PRÈVIA (indicant nom, cognom i DNI): amicsmda@gmail.com / 972 22 47 66 / whatsapp 690 340 389

Inscripcions fins a l’11 de gener

Enllaç per accedir a la conferència en línia:

ID de reunión: 937 5611 0243
Código de acceso: 234754