Conferència "Economia post-covid. Moltes preguntes i algunes respostes", amb Manel Serra i Pardàs
Dc, 27 de gener a Aula Magna a les 19:00 h.

Conferència a càrrec de Manel Serra i Pardàs, llicenciat en Ciències Econòmiques (UB) i Censor Jurat de Comptes. Membre del Col·legi d'economistes de Catalunya i de la Societat catalana d'economia.

Si des de la crisi iniciada el 2008 ja no anàvem gaire bé, ara l’economia segur que empitjora!

Els futurs sempre són incerts. I les preguntes que sorgeixen són múltiples. Com evolucionarà l’economia mundial en els propers mesos? Com ens afectarà a escala local? Què pot fer el sector públic? Les crisis són oportunitats? Pot ajudar el sector del medi ambient?

Moltes preguntes i algunes respostes que podem compartir plegats.

Organitza: Amics del Museu d'Art de Girona

Activitat gratuïta. IMPRESCINDIBLE RESERVA PRÈVIA (indicant nom, cognom i DNI): amicsmda@gmail.com / 972 22 47 66 / whatsapp 690 340 389

Inscripcions fins al 19 de gener