Conferència "Escultura Monumental a la Natura", amb Pilar Aldana-Méndez
Dc, 20 de gener a Aula Magna a les 19:00 h.

L'artista plàstica Pilar Aldana-Méndez presentarà una selecció d'obres en gran format realitzades per espais a la natura a diferents paisos del món.

Activitat paralel·la a l'exposició de l'artista que es podrà visitar als espais de les llibreries de Girona. Es tracta d'un tria d’obres inspirades en lectures que li han donat un gir significatiu en el camí de creació de la seva obra escultòrica i que han marcat la seva visió de la vida i de l’art. Són lectures realitzades com a estudiant d’Art i Filosofia, lectures de viatges i lectures d’autors que han deixat llavors en el camí de la creació al llarg de la seva vida.

Més informació aquí.

Organitza: Amics del Museu d'Art de Girona