Poesia i música «Els 7 pecats capitals», amb Joan Isaac, Carme Sansa, Roger Costa-Pau i Antoni-Olaf Sabater
Ds, 20 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

Per primer cop en la seva llarga carrera professional, el cantautor Joan Isaac uneix el seu talent al de l'actriu Carme Sansa, per crear un commovedor espectacle de música i poesia. L’eix central són set cançons de Joan Isaac que parlen dels set pecats capitals, set cançons d’una gran alçada musical i força poètica creades durant el confinament. L’espectacle inclou un monòleg introductori de Roger Costa-Pau i les set cançons de Joan Isaac són precedides per set poemes de grans poetes (Vicent Andrés Estellés, Maria Mercè Marçal, Luis Eduardo Aute, Pere Quart, Bartomeu Rosselló-Pòrcel, Ángel González i Montserrat Abelló), recitats per Carme Sansa. La força dramàtica d’una de les millors actrius de l’escena catalana de tots els temps realça d’una manera extraordinària les cançons de Joan Isaac. L’espectacle compta amb la complicitat del músic Antoni-Olaf Sabater, autor dels arranjaments i pianista. Les il·lustracions i l’escenografia de Daniel Sesé afegeixen subtilesa a un espectacle commovedor, de gran bellesa i emotivitat.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Hi col·labora: Institució de les Lletres Catalanes