Visita escolar a l'exposició "Català il·lustrat"
Altres espais a les 09:30 els dies 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29 de gener
Altres espais a les 09:30 els dies 01, 02, 03, 04, 05 de febrer

La mostra presenta  una sèrie d’il·lustracions minimalistes que representen frases fetes de la llengua catalana a través de pictogrames.

Oferim una visita a l’exposició amb un taller que té per objectiu treballar les frases fetes i la creativitat amb l’escola. S’explicaran curiositats de les frases, s’ensenyarà el procés creatiu i es posarà a la pràctica creant un cartell, i per últim provarem d’endevinar algun dels dissenys exposats.

Dirigit: cicle mitjà i superior

Temàtica: arts plàstiques, història, innovació i creativitat i promoció de la lectura i escriptura.

Té material didàctic: aquí

Durada: 45  minuts

Calendari: Del 10 de desembre de 2020 al 29 de gener de 2021. De dilluns a divendres.

Inscripcions: educacio@casadecultura.org